Zalig kerstfeest en een voorspoedig nieuwjaar!

Lieve vrienden, familie, kennissen en alle andere trouwe fans van onze reisblog (zelfs collega's van ouders, buren, oud-buren enzovoorts, ongelooflijk, echt super!)

Wij wensen iedereen een heel zalig kerstfeest en een spetterend oud & nieuw! Op het moment zitten wij in Thailand, maar de feestdagen zullen wij doorbrengen in Laos. We weten nog niet precies waar, maar we maken er gegarandeerd een feestje van!

Veel liefs

Jor & Saar

Moniek

Super cool die foto!!! Hier is het kouddddddddd maar nog een paar dagen en dan is don er!!!

Geniet ervan dikke kus mo

Angela

Hey lieve Saar en Jor!
Ik wens jullie ook een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar. Die foto is heel leuk.. hier vriest het keihard.. beetje jammer!
Dikke kus

Margot

Haha super leuke foto!!! Lekker zo in jullie zwembroek en bikini!! Word er wel een beetje jaloers van ;-). Jullie ook hele fijne kerstdagen en oud&nieuw!!! Ik mail jullie snel weer.

Dikke kus Margot xx

En de groetjes van Arjen!

carolien sph

ik ben niet een klein beetje jaloers, maar HEEEEl erg jaloers!! Geniet er lekker van en een hele fijne/warme kest toegewenst!!!!

Liefs Carolien

Suus

Lieverds!

Maak er wat moois van daar met de feestdagen!

kusj

Rollolicious

gewoon gemeen zo'n foto :(

Jullie ook héle fijne kerst en gelukkig nieuwjaar!

Simone

Oooohhh wat heerlijk die foto! Ik zat vandaag mijn kerstkaarten te schrijven en dacht, kan jullie helemaal geen kaartje sturen, en toen kwam deze email binnen, super leuk!
Ik wens jullie ook hele fijne kerstdagen in thailand! En natuurlijk een super oud en nieuw!

Veel liefs Simone

Bianca

Hey!!

Wat een mooie foto zeg!! Zal wel vreemd zijn een warme kerst te vieren he! Hier is het momenteel -2.5 graden brrr.... erg koud!!

Wij wensen jullie fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar toe!!

Dikke kus Job Bianc en Davy

ingrid

ha ha in bikini en zwembroek naast de kerstboom
wij einde van de week op de schaats met een lekkere kop erwtensoep
lieve jor en saar
hele fijne kerstdagen en een super super en gezond 2010 toegewenst
dikke dikke kus jaap rowin ingrid

Sylvia (collega van Tineke)

Nou nou,
Het ziet er alllemaal wel fantastisch uit. Geniet er maar lekker van.
Ik kijk er naar uit als jullie naar Nieuw Zeeland gaan, dan kan ik dat ook mooi allemaal volgen. Als jullie nog tips nodig hebben dan geef ik dat wel door aan Tineke.
Heel veel plezier verder. Groetjes aan Tineke.
Ik wens jullie hele fijne feestdagen en natuurlijk nog meer veel plezier
Sylvia

Lucinda

ik neem jullie honneurs waar tijdens 1e kerstdag, dwz tante nannie in de gaten houden ( en de bank), alle hamburgertjes en biefstukjes inpikken, jamie naaien uhhhh ik bedoel aaien (tog?? liefhebbende broer) en de muziek dvd's van ome peter en koze beperken tot 1 :) lieve mensjes jullie ook hele fijne dagen!!!!
dikke kuzzzzz

Laura

Wow echt jaloersmakend die foto!! Jullie natuurlijk ook hele fijne kerstdagen gewenst! Dikke kus

Hans en Anneke Hordijk

Lieve Sharon en Jordi,

Ook wij willen jullie een Zalig Kerstfeest en een heel voorspoedig Nieuwjaar wensen en vooral nog een geweldige voortzetting van jullie prachtige wereldreis.

Hartelijke groeten en een dikke Nieuwjaarskus,

Hans en Anneke

lizette en johan

lieve schatjes,
jullie natuurlijk ook een ontzettend Zalig kerstfeest en een fantastisch nieuwjaar toegewenst..
Wij missen jullie!!!!

lieve kuss van lizz en joh

Mitta

he Dame en heer. Hebben jullie me boek nog een beejte kunnen gebruiken

groetjes,

Mitchell

Pa en Ma Jansen

Lieve jor en Saar,vandaag de kerstkaart binnen gehad,hartstikke leuk.Die krijgt een eren plaats.En uiteraard voor jullie hele fijne dagen en een gezond 2010.Maak er wat leuks van.xxxx Ma en Pa jansen.

Arie en Elly

Hoi Sharon en Jordi,Bedankt voor de leuke kerstkaart!!Vanuit het koude nederland,...-2 gr.wensen we jullie een paar hele fijne dagen.kerst en oud en nieuw natuurlijk,maar nog heel veel mooie en gezellige kilometers door die schittterende landen.We zijn nog steeds blij en dankbaar dat we met jullie een beetje mogen meegenieten!!Groetjes knuffels en heel veel goeds onderweg.Arie El en Robin die op dit moment mee geniet van de leuke foto's.Doei

Marieke (BDO)

Hey Jordi en Sharon,

Wat een leuke foto een heel contrast met Nederland lekker veel sneeuw en heb al schaatsers gespot. Zal wel raar zijn zo in de zomer kerst te vieren heb het zelf ook meegemaakt dan mis je toch wel de warme chocomel en de kou ha ha ha.

Nou geniet er nog maar van,

Dikke kus Mariek

Jacqueline & Paul

Hey Jor en Saar!
Wat gaaf dat jullie nu in Laos zijn......... en hoe is het daar? Ook voor jullie fijne kerstdagen en een spetterend "zonnig!!" uiteinde!! Wij zitten nu even wat uurtjes te doden op de luchthaven van Bali om naar Jakarta te vliegen en morgen vervolgens het vliegtuig naar Borneo te nemen. We zijn net aangekomen van Flores, wat een prachtig bijzonder eiland! Kan jullie foto's helaas niet zien op deze computer, maar zullen ze binnenkort even checken. Ja haha er zullen wat foto's hetzelfde lijken. Hebben jullie nog meer couchsurfing ervaringen opgedaan?

Geniet! Sampai Jumpa! x

F

Doe mij maar de kou! De sneeuw! En alle chaos op de weg! Jordi ik ben totaal niet jaloers en ik mag je!

Jor en Saar --> Fijne feestdagen, gelukkig nieuwjaar en ik verwacht wel een smsje 1 januari!

Lil

Wat een contrast! In bikini en zwembroek naast de kerstboom!
Hier doen we het zoals het "hoort"..........sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw.......blééééhhhhhhh!!!!!!

Stefan en Petra

Jordy en Sara,
Jullie ook een Zalig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar!
Maandag vertrekken wij naar een warm oord, het ziet er bij jullie in ieder geval erg leuk uit!
liefs, Stefan en Petra

Petra en Johan

Hallo Saar en Jordi,
Wat een ontzettend leuke foto. Jullie ook veel plezier en fijne feestdagen toegewenst.
Wij wonen sinds deze maand aan Jamaica in Zoetermeer, maar wij hebben wel winterjassen nodig buiten.
groetjes, Petra en Johan. Ook van San

oude buurtjes helena verburg straat

hallo jordi en saar,
wat een leuke verhalen kunnen schrijven, en wat maken jullie allemaal mee.
vanuit het koude leiden een goed 2010 gewenst.
en we blijven jullie volgen.
groetjes cesar karin anthony en scarlett