China & Vietnam

En als afsluiter, een klein berichtje voor onze grote vriend!

Reacties

Reacties

Leentje

Hey, super weer die foto's :D Have fun

En bedankt voor je krabbeltje saartje, t gaat wel aardig met me mams;) sterke vrouw is t.....

kusje van mij voor jullie

Joep

Dankjewel voor de leuke foto! Hebben jullie een leuke wereldreis? Ik mis jullie. Dikke knuffels en een kus.

Rick

Hé mensen! Ik heb wéér genoten van de waanzinnige foto's! Zo te zien hebben jullie een super tijd. Blijf op jezelf passen.

Groeten van de Buurman
*slaakt een zucht en mist de vrijdagen met een biertje*

arie en elly

Hoi Jordi en Sharon bedankt dat we met jullie mee mogen genieten van die verre landen .Wat een gezellige verhalen en mooie foto's!!!!!!Groetjes van ons .....Veel geluk met het reizen!Ari en El

P

Voor de mensen: J = P

Arthur

haha lachuh foto !!

Veel plezier nog daar waar je nu weer heen gaat...
Ik kijk weer met genoegen uit naar een volgende update.


Laterssss Polak

(jordi, dankzij jou afwezigheid heb ik zaterdag poker gewonnen bij Abel)

Sanneke

Super al die foto's! Moet eerlijk toegeven dat ik errug jaloers ben! Heel veel plezier nog, maar dat gaat vast wel lukken!

Liefs

Arthur

P.s. ik rook er wel is 1

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!