Afscheidsfeestje

Afgelopen vrijdag het afscheidsfeestje gehad, het was SUPER! Lieve vrienden en familie, BEDANKT! Zie foto's!

SuuS

Het feestje was idd erg gezellig :D
Jullie komen nu ongeveer in Londen aan denk ik zo!! Nu zijn jullie echt onderweg!!

Nogmaals geniet van jullie avontuur en laat ons genieten van mooie foto's en leuke verhalen

liefs

Leentje

Hey Saartje,
Ik heb je foto's gezien hoor, zo ben ik er toch een beetje bij geweest.... Ik hoop dat je een super avond hebt gehad en ik wens jou en Jordi heel veel plezier op jullie avontuur.:d

Heel veel liefs,
Annelena

Laura

Jaa het was zeker een super feestje! Heel leuk alle foto's! Jullie zijn nu vast in Londen, yeah baby!! Heel erg veel plezier lieverds!! Dikke kus

Carolien

Hey Sharon!!!

Ik wens jullie een hele fijne reis toe!! Met heel veel leuke nieuwe ervaringen, mooie plekken en alles wat er nog meer bij zo'n super reis komt kijken!! Have fun!

Liefs x Carolien

Denise

Hi Sharon!

Hele fijne reis.. En heeel veel plezier in Beijing. Vorig jaar ben ik daar geweest en tis echt super gaaf! Maar wel een stuk kouder dan in Hongkong..

Veel plezier!

Groetjes,
Denise

laura zierikzee

hey saar,

nu echt op reis he.
geniet er van samen, ik hou jullie site in de gaten.

liefs laura ( van roomburgh )