Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jordi en Sharon

Reacties

Reacties

Lucinda

joehoeeeeee ff sjekken!!! ga jullie ckers volgen:) :) tot freitag.... dikke x

ma10

lieve schatten, niet de eerste, maar dit zal zeker ook niet mijn laatste zijn; nog even de laatste voorbereidingen en dan over 2 dagen de lucht in.
Vanavond nog even lekker eten met de hele fam,\klaargemaakt door kokkie Sharon, morgen de verjaardag van onze Jor, en dan gaat het gebeuren.
heel veel liefs

Lisenka en Alex

Lieve Jordi en Sharon,

Wij hebben het erg naar ons zin gehad toen jullie in het Hoge Noorden bij ons waren.
Wij hopen dat jullie bij zijn gekomen van jullie feest en geniet van alle momenten die er op jullie pad komen. Wij houden jullie in de gaten!!

Heel veel liefs van ons allemaal.

Alex.Lisenka Ennio en Jelle

Hedy

Hey Kanjers,

Inmiddels onderweg naar jullie eerste bestemming!!!
Heel veel plezier en wij blijven jullie verhalen zeker volgen. En wie weet tot in Bangkok?!?!?
Dikke kus Heed en Frank.

Rick, Marian & Joep

Hé luitjes! We hoorden al van Jor's moeder dat jullie zijn aangekomen in Londen. De kop is er af! Have fun en tot laterrrrz ;-)

Inge

Hee lieverdss.

Nou als het goed is zijn jullie nu in China :)
Heeeeel veeel plezierr daar. en ik hou jullie zeker in de gaten !!! Kan niet wachten om de foto's en verhalen te zien/lezen:)

Dikke kus Inge

Renate

Dag Sharon en Jordi!

Eindelijk gaat jullie reis dan beginnen. Heel veel plezier en ik ga jullie zeker volgen!

Groetjes Renate

Lieke

Ik hoorde van m'n ouders dat jullie een geslaagd afscheidsfeestje hebben gehad! Jammer dat ik er niet bij kon zijn... Wens jullie een ontzettend fijne reis toe! Ben erg benieuwd naar alle verhalen en foto's die komen gaan!

Dikke kus

jannie

lieve sharon & jordi
heel veel plezier op jullie reis ik ga jullie volgen hoor dat vind ik leuk geniet er maar fijn van spannend
kussies van mij xxxxxx

ma10

he kanjers, effe dekaart bijwerken, want volgens mij zijn jullie nog in londen??
maar goed,Saar kan me voorstellen dat je zo trots bent op Jor, alleen heb ik geen foto's gezien van die gigantische sprong, ik zal jullie geloven maar had het toch liever even gezien. Ben blij dat jullie het zo naar je zin hebben, zelft een beetje jaloers, maar gun het jullie van harte. Nou lieverds, rustig aan, geniet ervan, en hoor jullie binnenkort wel weer eens. Dikke kus'
10

ma jansen.

Hey lieverds wat ontzettend veel foto`s,heel leuk om te zien.Zo blijven we een beetje bij en met dat skypen en de webcam komt het ook allemaal wel goed.Tot skyps,hopen dat het de volgende keer wat beter gaat.We hebben een nieuwe webcam met ingebouwde microfoon,dus dat gaat helemaal goed komen. dikke kus ma

margreet

hallo jordy en sharon ik had van je moeder gehoord dat ik mee kon kijken op jullie spannende avontuur en dat lijkt me hartstikke leuk ik wens jullie veel plezier en zoals elke moeder zegt uitkijken doei groetjes margreet

nina

heej sharon,
kweetniet of je me kent maar kwerk ook bij roomburgh en bij je oma zie ik soms wel eens kaarten staan van jullie, vandaag was je moeder bij dr en heb ik even gevraagd waar jullie zijn, zij gaf me deze site, kheb et bekeken en egt heel gaaf wat jullie allemaal gezien hebben zeg..ik blijf het zeker volgen, :)

groetjes, nina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!